THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

zaterdag 5 december 2009

laatste dag Seaworld

De laatste uren zijn aangebroken. En na het ontbijt besloot ik om nog ff naar Seaworld te gaan. Afscheid nemen van Tilikum en zijn dames.

Kim ging naar een outlet dus stapten we samen in de bus. Al vrij snel waren we bij Seaworld. Ik liep naar de ingang terwijl Kim moest overstappen. Heb eerst ff rustig rondgelopen en bij de dolfijnen geweest. Die heb ik gevoerd. Dat blijft leuk. Toen naar de Shamushow van 12.30. Ik was er op tijd want ik wilde een mooi plaatsje bemachtigen.

Dat lukte en om 12.30 begon de show. 1 perfecte jump in het begin. En toen hadden de dames geen zin meer. Na 15 minuten is de show gecancelled. @$%%^&&%%Q#^*

Dus maar ff  wat gaan eten en in een paar shops geweest. Gelukkig was de volgende show niet veel later en had weer een mooi plaatsje.

De show lukte nu wel al was ie wat aangepast. Een aantal jumps werden niet gedaan. Tilikum kwam gelukkig wel.

Na de show ben ik terug gegaan naar de bus die me naar Downtown bracht. Daar overgestapt op de resort bus en ik was zo weer thuis.

Kim was ook net thuis. e verhalen uitgewisseld en op naar de bus. We gingen weer eten bij Chef Mickey. Lekker buffetten. Het was heerlijk maar weer veel te veel keus. Heerlijke toetjes ook hier. Daar zijn ze goed in die Amerikanen.

Terug in het hotel begon het gevecht met de tassen. Maar het is gelukt.

Morgen vliegen we en komen om 11.20 aan maandagochtend.

Dit is ook het laatste blog voorlopig. Binnenkort volgen de foto’s en zo.

Dus Bon Voyage tot horens en weerziens.

Heleen AKA Tiggergirl

0 reacties: