THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

vrijdag 11 december 2009

De laatste dag

Zondag zes december. De dag dat de vakantie afgelopen is. De dag dat we terugvliegen.
Zucht. Van de ene kant blij omdat je weer terug gaat naar familie, vrienden en de dieren. Maar wil ook wel in Orlando blijven maar helaas.
We wilden het in stijl afsluiten dus gingen we ontbijten in het Grand Floridian hotel. Een prachtig groot disney resort. Echt luxe.
We hadden geboekt bij het 1900 fare breakfast.
We konden vrijwel direkt plaatsnemen en potverdikke wie liep daar door het restaurant?
Tigger!!!

Ha dat hadden we niet verwacht. Het ontbijt was heerlijk. Top gewoon. Voldaan liepen we het hotel uit en gingen naar Magic Kingdom om de laaste aankopen te doen. We hadden een 20% kortingsbon gekregen dus daar moesten we nog ff gebruik van maken.
Daarna namen we de bus terug naar ons eigen hotel en begon het inpakken. Gelukkig hadden we het meeste al gisteren gedaan dus binnen een half uur waren we klaar. nog een laatste blik en we liepen naar beneden. Naar de front desk om uit te checken.
Nog ff gebruik gemaakt van onze gratis refill bekers want we meosten nog wel lang wachten voor de magical express die ons naar het vliegveld zou brengen.
Maar de bus kwam wat vroeger en al gauw waren we op weg naar het vliegveld. Nog ff gekeken of ik de mast van seaworld nog kon zien maar dus niet. Wel ff afscheid genomen van Tilikum in mezelf.
Op het vliegveld de koffers afgegeven. Kim had iets overgewicht dus die moest nog wat herpakken maar gelukkig was dat ook snel gebeurd.
Nog wat gegeten en geshopped en toen konden we al vrij snel boarden. Het was een klein vliegtuig maar we waren vrij rap in Memphis.
Daar moesten we nog een klein uurtje wachten in gezelschap van een hele aardige vrouw die alles daar begeleidde. Jeetje wat een Bitch.
Maar ook het boarden ging gelukkig snel en al gauw waren we in de lucht op weg naar Amsterdam.
Het vliegtuig was niet vol dus we hadden allemaal wat meer ruimte. We kregen dinner, en wat te drinken. We hebben de film UP gezien en ik heb wonderwel ook nog wat geslapen. Want ik was wat uurtjes kwijt.
We landen een uur eerder op Schiphol. We waren vrij snel uit het vliegtuig, vrij snel door de douane en de bagage kwam ook vrij snel. Toen naar de uitgang waar we werden opgewachten door 2 douaniers. Vriendelijk goedemorgen gezegd en doorgelopen. JEP we werden niet terug geroepen en we waren veilig.

Kim haar ouders stonden ons op te wachten en al gauw zat ik achter een bakkie Nederlandse koffie. Kim heeft mij later naar Schiphol gebracht. Daar pakte ik de bus van het hotel waar ik nog een nachtje zou slapen.
Van derValk hotel A4.
Heerlijk gerelaxed. Ff opgefrist en Amsterdam nog ff in. 's Avonds lekker gegeten in het hotel. En toen slapen.
Redelijk geslapen en de volgende ochtend een hollands ontbijt.

Daarna in de bus naar het Station en op weg naar richting Groningen.

Om 2 uur werd ik opgehaald en we reden direkt door naar Vries waar mijn beste vriendin al met smart op me zat te wachten.
Gezellig geklept en kado's uitgepakt en toen richting eigen huis.
Koffers uitgepakt en alles opgeruimd en toen was het echt over.
Ik was weer thuis en nog een paar dagen vrij dan weer aan het werk.

Ik wil iedereen bedanken voor de vele mails die ik heb ontvangen na aanleiding van dit blog.
Ik ben verheugd dat zo veel mensen het hebben gelezen.

Er komen nog foto's op dit blog dus houd het in de gaten.

Bedankt en TTFN

(TaTaForNow)

0 reacties: